środa, 30 kwietnia 2014

Žiarislav - Hej v máji



Žiarislav - Hej v máji

Hej v máji bytosti
sa všetci zídeme
aj strapatý, aj učesaný
na divosneme
Hej v máji bytosti
sa všetci zahrajú
v nohaviciach aj v sukniciach
všetci spievajú

zasadil som
čerešienku v zime
keď dá nám boh
tak sa ona prijme

Hej v máji bytosti
si šijú košele
tmavovlasí plavovlasí
tam sa zídeme
hej v máji za mnou poď
ja prídem za tebou
stretneme sa na divohrade
na sútoku snov

keď začala
čerešienka rodiť
začal som ja
k mojej milej chodiť

keď v máji divice
si vlasy rozpletú
tak držime si len opasky
bo nám hlavy popletú
keď máje postavíme
pred ich vežiaky
to budú iné pesničky
a žiadne ležiaky

keď ta divá
čerešienka kvitne
moja milá
pod ňou sa rozvinie





Žiarislav - Hej w maju

Hej w maju istoty
się wszystkie zejdziemy
i rozczochrani i uczesani
na dziwo-zgromadzeniu
Hej w maju istoty
wszystkie zagrają
w nogawicach i w spódnicach
wszyscy śpiewają

zasadziłem
czeresienkę w zimie
jeśli da bóg
to się ona przyjmie

Hej w maju istoty
szyją sobie koszule
ciemnowłosi jasnowłosi
tam się zejdziemy
hej w maju za mną pójdź
ja przyjdę za tobą
spotkamy się na dziwo-zamku
gdzie się zlewają sny

gdy zaczęła
czeresienka rodzić
zacząłem ja
do mej miłej chodzić

gdy w maju dziewczęta
włosy swe rozplotą
trzymajmy ręce za pasem
bo nam w głowach poplotą
gdy postawimy Maiki
przed ich domami
to będą inne piosenki
i nikogo z piwami

gdy ta dzika
czeresienka kwitnie
moja miła
pod nią się rozwinie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz